lördag 14 maj 2011

Dålig start

Igår var jag på aw med jobbet. Vi var på byns bistro redan klockan 4. Jag stannade till 7 och tog sedan bilen vidare till Soho där Mattias med vänner drack öl. Jag drack en cola sedan åkte jag och My hem. Man orkar inte hänga ute bland massa berusade människor när man är gravid. Låg i soffan och åt mango resten av kvällen.

Klockan 05.50 väcker Mattias mig genom att han måste gå på toa. Ja, det blir så när man dricker öl en hel kväll. Sedan vänder och vrider han på sig och vips är både jag och bebis vakna i magen. Vilken dålig start på denna helg. Ok om My väcker oss men inte Mattias. Så nu är jag sur. Dessutom ska han jobba idag så trötta jag ska vara hemma själv med My. Ni som har varit/är gravida vet hur dåligt man sover om nätterna. My sov förresten till 07.20. Duktiga tjej!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar