tisdag 19 juli 2011

Boxer

Vi köpte boxer kort till båda tv apparaterna. Detta skulle "kopplas" in och Mattias började.

-Friiiida, kan du komma ner, jag blir snart så arg att jag slänger ut skiten... (han hade försökt i 30 min)

-Mmmmm.. (djupt försjunken i tankar i soffan uppe)

-Jag gör mat. Den här skiten fungerar inte. (Mattias börjar slamra med kastruller)

Jag tar mig ner och lägger mig i soffan. Googlar in på boxers hemsida och läser instruktioner på hur kortet ska sitta i tv:n.

-Hjälp mig lyfta bort tv:n säger jag.

Jag sätter kortet enligt instruktioner och så fungerar det.

-Jag erkänner att jag inte är bra på teknik säger Mattias.

(eller läsa instruktioner tänker jag)

Samma sak var det med tv nummer två fast där hade han inte sökt upp kanalerna. Det stod signalfel och Mattias var så arg för att det var en "gammal" antenn kabel vilket han uttryckte för flera kompisar i telefon under kvällen. En kanalsökning och vips var alla kanaler där:)

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. haha kan nästan se det framför mej, här är det likadant med tekniken.....tjejer kan:)

    SvaraRadera