tisdag 2 augusti 2011

Craving

Jag har en craving på gurka sedan några veckor tillbaka. Jag äter ca en halv gurka varje kväll. Det är hur gott som helst. Kallt, knaprigt och saftigt. På morgonen äter jag gärna Berry yoghurt, smak blåbär. Den är såå god. Mjukglass har jag inte ätit på flera veckor. Istället äter jag kulglass. Vi köper hem olika smaker och rån. Sedan gör vi egen glass på eftermiddagarna:) Det kan verkligen rekommenderas.

Vi har varit i Kungälv idag för lite shopping men det fanns inte en endaste liten pryl att köpa. Vi åkte även till hornbach där vi köpte utomhusbelysning och matjord.

Vi har även hunnit med ett bad. Det är fördelen med att bo så nära vattnet att det inte behöver bli ett så stort projekt.

Mattias och Rolle har varit på tippen. De har även hämtat alla våra saker i vårt gamla förråd. Allt står nu i vårt garage och väntar på att bli uppackat. Först måste vi bara.. Ja, det är en hel del kvar att ta tag i men snart så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar