lördag 27 augusti 2011

Romantik

My vaknade 07.15. Mattias gick upp men jag somnade inte om. Jag tänkte att det skulle vara mysigt att få gå upp med frukost framdukat. Eftersom Mattias inte är så romantisk av sig så vet jag att han inte kan tänka ut sådant på egen hand. (jag tvingar honom till frukost på sängen vid födelsedag och då kommer han oftast bara med fil, resten glömmer eller förtränger han). Så därför skickade jag ett sms från sängen och frågade om han vill koka ägg och sätta fram frukost och ropa på mig sen. Vet ni vad han svarar?

- När?

Kanske lika bra att gå upp annars blir det nog frukost till lunch:)

Vill oxå tillägga att Mattias är bra på mycket annat:) Men romantik är inte hans grej liksom.

Bebis. Nej då. Bf + 5 idag.

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Hahahhaha, du är så fantastiskt rolig. Det är en fröjd att läsa din blogg, kan få den suraste på glatt humör. Fortsätt så..

    Kram Hanna

    SvaraRadera