torsdag 8 september 2011

Avgiftning

Yes, en dag utan socker avklarad. En dag är bättre än ingen dag. Jag ska inte äta något sött idag heller. Det är mitt mål. Jag åt dessutom havregrynsgröt imorse och det var väldigt gott. Jag har inte varit sugen på gröt under hela graviditeten. Men nu är det plötsligt gott igen. Konstigt det där.

Vi grejar lite med lister och småfiffel här idag. Ni vet sådant som alltid blir liggandes. Vi funderar även på att åka en sväng till stadium för att införskaffa träningssaker samt ett regnställ till mig. Regnställ är ett måste nu när My kommer vara hemma med mig mycket. Då finns det inte något dåligt väder:)

Nea sover bra om nätterna. Inatt har hon sovit i sin säng i några timmar vilket jag tycker om eftersom jag är lättväckt. Vi har även testat napp och det funkar ibland. Hon är inte helt emot det i alla fall.

My tycker fortfarande att det är ok med en lillasyster. Hon hjälper till att byta blöja och igår badade vi Nea i handfatet. Sedan ville även My bada där och varför inte. Hon fick sitta där en stund och tvätta sin mage. Jag är glad att det funkar så bra.

Bilden visar vår entré. Vi ska lägga platttor här i två olika storlekar och gjuta en betongtrappa. Där ni ser en del av våra utemöbler ska det vara en altan med gjutna stolpar ner så att vi kan spänna fast ett segel när solen är jobbig. Jag får visa er mer ingående sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar