fredag 16 september 2011

Utfärd

I veckan har jag utmanat mig själv. Nu har vi två barn och det innebär ju att jag måste ha med mig båda på aktiviteter som ska göras. Därför har jag utmanat mig själv att göra några utflykter med båda. Detta har jag lyckats med:

- åkt till apoteket och inhandlat diverse viktiga produkter.
- gått med vagnen och hämtat My på dagis. (arg Nea på väg hem så babybjörnen fick bli min räddning)
- varit och köpt mössa till My i en barnbutik.
- fikat på mjukglass och kaffe på vårt vanliga ställe.

Allt har gått bra men jag kan säga att det blir lite körigt när My håller på att bryta ihop. Hon har varit nära några gånger men jag har lyckats prata vett med henne. Sedan har jag svettats som en tok. Skulle jag möta någon jag kände skulle jag inte se det. Bara så ni vet:)

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Övning ger färdighet :) snart kommer du bli världsbäst på att ha med dig båda dina små godingar. Kämpa på! du är jätteduktig :) kram Martina

    SvaraRadera
  2. Tack Martina för peppet:) kram kram

    SvaraRadera