torsdag 8 december 2011

Drömtydning

Alltså jag drömde såhär.

Var på dagis och hade parkerat bilen utanför. Lagt i pengar till avgiften. När jag skulle åka kom min pappa för att hämta mig. Han kör in på en annan parkering och kör av backspegeln på en bil som han slänger efter dem. Min bror hoppar in i en tredje bil och åker iväg.

Jag går tillbaka till min bil. Jag har fått böter på 1200 kronor. Jag blir så arg och ska slå numret till den som bötat men har jättesvårt för att läsa och efter många försök slår jag rätt. Den enda som svarar är en telefonsvarare som säger att de stängde precis.

Jag tänker att jag måste parkera om bilen eller lägga i mer mynt för jag ska ju åka med pappa. Problemet är att min bil har blivit en dörr. Så när jag hittat den får jag hänga av den. Jag kör runt i området men det går inte att parkera någonstans. Får då åka tillbaka där pappa står.

Han kan dock inte starta sin bil längre plus att alla fyra däcken är borta på hans bil. Jag ska försöka laga min bil helt plötsligt. Det ligger skruvar överallt. Det kommer en massa barn och börjar slänga omkring med dem och jag tar tag i en unge. Säger att så får man inte göra men ungen fortsätter och jag försöker skrika men det kommer knappt något ljud alls.

Nu vaknar jag och har ont i käkarna.

Kan någon tyda drömmen?

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Du är orolig att vår bil ska kapsejsa och att vi tvingas köpa en Audi. Du = Volvo, Din far = Volvo. Men var inte det, vi har skaffat dubbdäck och vi har servat bilen. Puss och kram din mor

    SvaraRadera
  2. Haha.. De kanske stämmer.. Men ni kan ju köps Volvo av mig med rabatt så jag ska nog vinna över mr Iveskär:)

    SvaraRadera