tisdag 27 december 2011

Hällevik

Vi är i Hällevik, jag och barnen. Mattias åkte tillbaka till Göteborg idag för att jobba i mellandagarna.

Jag har varit hos doktorn för en koll i mitt öra. De tre senaste dagarna har jag inte kunnat höra så bra på det vänstra örat. Det är liksom lock i det. Vi trodde att jag fått vaxpropp och har utövat vaxproppsbehandlingar i två dagar. Doktorn konstaterade idag att så var inte fallet. Det är troligtvis vatten i någon gång inne i örat. När jag blir frisk? Ja, det kunde hon inte svara på. Men jag ska ge det några veckor. Alltså jag kan gå runt med detta i flera veckor om det vill sig illa. Släpper det inte blir det öronkliniken någonstans. Jag hör dåligt och det är jobbigt när det blir många olika ljud runt omkring mig. För att inte tala om basljud. Det är riktigt besvärligt det.

Imorgon ska jag fixa håret hos min syster i Kristianstad. Det blir fint det. Före och efter bild utlovas:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar