torsdag 12 januari 2012

Vikt(igt)

Jag vägde mig på gymmet i veckan. Ligger nu under min inskrivningsvikt med 1 kilo. Alltså 2 kilo till min optimal vikt, eller trivsel vikt. Den enda skillnaden jag har gjort konstmässigt är att jag lagt till två mellanmål bestående av en protein drink. En på förmiddagen och en på eftermiddagen. Det jag tror som ger effekt nu är allt annat man gör om dagarna. Jag är ju aldrig still. Man går, står och bär. Som idag har jag inte suttit i soffan en enda gång. Nea är i den fasen nu att hon inte vill ligga eller sitta ner. Hon ska vara uppe i famnen och jag ska visa henne runt i huset. Den andra donnan är ju såklart inte heller still. Hon är som en orkan:) Här har jag lyckats att fånga båda bild liggandes helt stilla.

Nu ska hela familjen ta en vila. Det är viktigt för själen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar