lördag 11 februari 2012

Dior 5 couleurs Designer 708 och Lancome Nutrix Royal

Nu är mannen hemma. Han kom hem med presenter. Jag fick en ögonskugga från Dior som heter 5 Couleurs Designer nummer 708. Den har en bas skugga( längst ner till vänster i paletten), två skuggor i färg (mittersta och längst upp till vänster i paletten), en skimmer skugga (längst upp till höger i paletten) och en liner (längst ner till höger i paletten). Jag hade velat ha Dior 5 couleurs lift nummer 642 men den fanns inte på flygplatsen än. Den enda skillnaden är att den har en primer i sin palett som ska jämna ut ojämnheter på ögonlocket innan man lägger på basen. Så visst låter det lite bättre men denna verkar också vara toppen. Jag kan verkligen rekommendera Diors skuggor. De kostar lite mer men satsar man på en palett i basfärger så behövs inget annat. Skuggorna sitter länge och är lätta att jobba med. 

Jag fick även en body lotion från Lancome, Nutrix Royal Body. Denna är en av mina favoriter. Den ger ett skimmer på huden. Bilden är tagen på min arm med blixt på kameran bara för att ni ska se hur den är på. Den finns även i en större storlek och då är det en pumpflaska istället. 

Jag älskar presenter:) Verkligen älskar! (fast det var jag som skickade med en lista på vad han skulle köpa, hehe) 



Dior 5 Couleurs Designer 708





Lancome Nutrix Royal Body

Såhär ser den ut på armen




Vad får jag då?! haha.. rolig min:) 

Mannen med paket

Första bajsblöjan på ett par dar ska bytas

4 kommentarer:

  1. Var du verkligen värd. Det är du alltid:) Pyjamasbrallorna på ser jag, haha... Puss

    SvaraRadera
  2. Presenter är det bästa som finns jag håller med!! Och snart är det alla hjärtans dag!!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min Mattias brukar inte komma ihåg det där med alla hjärtans, haha.. så jag förväntar mig inga paket:) Han är liksom inte en romantiker på det sättet om jag inte tvingar honom:)

      kram

      Radera