söndag 19 februari 2012

Ett års kalas

Det var lilla Olivia som hade kalas idag. Det bjöds på tårta, kakor och kaffe. My var så lycklig över att få träffa sina kompisar och leka. Speciellt över att få träffa Lykke såklart:) Dagen avslutas med fiskdamm vilket alltid är en succé.

När jag och My kom hem hade Mattias städat. Så skönt att börja måndagen med ett rent hem. Vi lagade fisk till middag, recept från Linas matkasse, som var väldigt god. Nu ligger Mattias i soffan och jag är faktiskt redo att gå och lägga mig. Frågan är vem som somnar först?! Mattias i soffan eller jag i sängen. Jag tror Mattias tar den segern. Det gör han alltid:) (Ja, nu sover han faktiskt)

Det fanns fler barn på kalaset men jag vill inte lägga ut bilder på dem eftersom jag inte har deras godkännande. 

Sebbe lycklig över att bygga torn

Olivia älskar hundar


Lykke fiskar godis

My med

Olivia har fiskat

Jossan berättar ngt, vad vet jag inte:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar