fredag 30 mars 2012

Apan i Borås

Godmorgon på er!

Här strålar solen och febern är borta. Men gnället består. Så jag tror fortfarande att det kommer en tand eller två. Eller så är hon bara gnällig med tanke på sin fas.

I alla fall ska vi ta en tur till stan idag. My är överlycklig. Fika i stan säger hon? Med Lykke? Ja, säger jag flera gånger om. Jag vet att Nea också tycker om att byta miljö. Hon ler mot alla från babybjörnen. Sitta i vagnen. Nej, det vill hon inte just nu. Så det blir till att kånka omkring med henne och sedan ropa på My hela tiden. Ändå väljer jag att åka in med båda barnen:) Ibland är man knäpp.

Eller bara glad över att det är fredag och tror att man klarar allt. För det gör man ju egentligen;)

Nu ska jag be My klä på sig kläderna vilket hon gör med glädje när det vankas "Lykkefika".

En apa i Borås

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar