lördag 24 mars 2012

Gwyneth Paltrow - in modern preppy

Häromdagen var jag och Jossan, samt alla barnen, inne på Lindex och kollade in Gwyneth Paltrows kollektion in modern preppy. Det fanns mycket fint så jag, läs vi, köpte hem flera stycken fina plagg. Alla användbara både till vardags och fest. 


Detta är vad som fick följa med mig hem. En randig klänning som jag fick gå ner en storlek i för att den skulle sitta fint. Ett randig åtsittande vadlång kjol som jag också tog en mindre storlek av för att den skulle smita åt lite mer. En stickad tröja som kommer att användas sena sommarkvällar. En mörkblå kavaj med guldknappar som sitter helt perfekt på. 

Lägg till ett par prickiga shorts från Zara och ett par randiga shorts från H&M som jag skrev om i veckan. Samt en vit shjorta från Ralph Lauren som Kitte hade för 10 år sedan. 

Jag är så nöjd med dessa inköp. Om jag längtar till sommaren? Ja, ännu mer. Tur att vi ska till Turkiet om 8 veckor:)

Klänning. Ser överdelen här. 



Underdelen på klänningen. 




Stickad tröja. Endast 199 kr:) 


En vadlång randig kjol

Mörkblå kavaj med guldknappar




Ett par shorts från Zara


En vit Ralph Lauren skjorta från Kitte som hon hade för 10 år sedan. Lika fin än:) 




Ett par randiga shorts från H&M






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar