tisdag 13 mars 2012

Nagellack mintgrön, neongul och neonorange

Vi började morgonen med en latte på Espresso house. Jag tar alltid en soyalatte. Den är så god. 

Jag har köpt gummiband till My från H&M. Hon älskar att sätta upp håret i pippilottor och alla hennes gummiband var helt plötsligt borta. Sedan köpte jag nagellack på Åhlens. Man fick tre stycken Depend nagellack för 50 kr. (Tag tre betala för två). Färgerna är helt rätt i tiden. Mintgrön, neongul och neonorange. Det syns inte så bra på bilden. 

Jag fick även ett par chinos av Mattias. Han sa att jag skulle köpa dem nu innan han åkte till Österrike så jag inte är så deppig när han är borta. Det gillar vi:) Byxorna är från Twist & Tango. De är verkligen superfina på. Inte så pösiga utan sitter åt lite mer och på rätt ställe. Ytterligare ett plus är att man inte ser så "bredhöftad" ut i dem. I vanliga fall har jag storlek 36 men i dessa fick jag gå ner till storlek 34 för att de skulle vara snygga på.

Gummiband till My

Nagellack till Mattias? Nä:) 

Chinos 

3 kommentarer:

  1. Vilken omtänksam blivande make du har:-)

    SvaraRadera
  2. Nice! Köpte det gula lacket på Ica Maxi. I brist på shopping så slinker det ofta ner ett nagellack vid handling:) puss

    SvaraRadera