onsdag 11 april 2012

Mitt i veckan


Nea är så duktig just nu. Hon sover hela nätter och äter sin välling runt 7-7.30. Detta innebär att min sömn har blivit bättre. Jag vaknar inte alls lika ofta på nätterna. Det är så skönt. Dessutom har Mattias gått upp med Nea så att jag kan ta det lugnt. Jag hatar att gå direkt upp från sängen. Kroppen har liksom inte hunnit att vakna.

My är den som går upp sist av oss. Hon älskar sin säng och hon älskar att sova. Jag tror hon är som jag och morgnar sig innan hon kliver upp.

Redan onsdag idag. Härligt att vara mitt i veckan. Nu ska jag stiga upp och förbereda frukost till gänget:)

Ser ni vilka fina påskägg barnen fick av sin farmor och Bengan. Neas var roligast. Majskrokar. Vilken smart ide:)

2 kommentarer:

  1. Det ligger i generna på hennes mammas sida att sova länge:-)

    SvaraRadera
  2. Ja, inte är det på Mattias sida iallafall som steg upp 5 som barn:) Tur är väl det:)

    SvaraRadera