tisdag 3 april 2012

Pass till barnen


Idag har jag lärt mig en sak. Åk inte till polisen om du inte har med dig en lapp där den andra vårdnadshavaren har skrivit sitt namn för godkännande att skaffa pass till ert gemensamma barn. Jag hade ingen sådan lapp med mig. Resultatet blev ett pass till mig men inte till Nea. Så jag får snällt åka dit igen och köa. Idag var det 30 nummer före mig. Riktigt tråkigt, men Nea tyckte det var kul med alla människor och log hela tiden. Det får bli en utflykt dit nästa vecka igen:)

I övrigt har jag pysslat med ett förkläde idag. My ska ha det på sig imorgon när hon ska vara påskkärring på dagis. Jag ska visa er imorgon. Har man inget hemma får man göra ett själv.

Nu blir det soffan medan Mattias ska gå till grannen och titta på fotboll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar