måndag 18 juni 2012

Tävling Tävling Tävling

Belysningsdesign där jag köpte denna lampa har kontaktat mig och vill att jag ska anordna en tävling för er. Ibland lönar det sig att ta fina kort och anstränga sig.

Det ni kan vinna är ett presentkort på 300 kr att handla för i deras webbutik. Som tröstpris ger de er 10% rabatt när ni handlar.

Ni kan få ert namn på flera lappar beroende på vad ni gör. Nedan står tre olika sätt att deltaga men om ni gör alla tre så får ni tre lotter = större chans att vinna. I midsommar kommer Nea få välja en lapp i högen och då har vi en vinnare.

För att vinna finns flera alternativ. 

- Motivera varför ni ska vinna genom att kommentera detta inlägg. (en lott)
- Tipsa om tävlingen i er egna blogg. (en lott)
- Dela länken på facebook. (en lott)

Kom igen nu tjejer och killar. Nu ska vi tävla:) 



6 kommentarer:

  1. Då jag är mammaledig och därmed har en begränsad budget samt ett nytt hus som behöver fyllas med snygga inredningsdetaljer skulle ju en snygg lampa aldrig sitta fel ;). /Hanna

    SvaraRadera
  2. Var på Bromölla Möbelaffär idag för att köpa en sänglampa till vårt nya sovrum, men så kom jag på att kan kan vinna en här istället. Dessutom en mycket finare!!

    SvaraRadera
  3. Varför inte något nytt i min lya, det är alltid något man vill förnya. Kanske en lampa som vill lysa, så kan jag krypa ner med en bok och mysa. Syster e

    SvaraRadera
  4. Då Juni river ner alla lampor så behöver jag desperat nya lampor lite varstans! Puss

    SvaraRadera
  5. Eftersom jag har ett sånt stort hus o mestadels flera fönster i varje rum behövs det fler o snyggare lampor, hoppas på turen här //Pernilla S

    SvaraRadera
  6. Granne till Clarabella. 1 år i stort hus med många lamplösa fönster. Hoppas kunna vinna lampa till ett fönster och när jag ändå kommer att få 10 procent så kommer jag att handla mer och fler (till min mans stora förtret). Haha. Roligt med tävling. M

    SvaraRadera