tisdag 3 juli 2012

Möhippa del 3

Jag gick och öppnade ytterdörren och såg då Jossan komma springandes med en rosa ballong samt en flaska skumpa. Istället för en vit Audi stod det nu en vit Volvo. Ja, Mattias är ju Audi och jag Volvo och vitt är färgen för bröllopet. De hade då tänkt på allt;) Efter Jossans långa springsteg kom Emma, min lillasyster, och min äldsta kompis Lina med en filmkamera i handen. Det enda dom sa hela tiden "nu är det bråttom, nu är det bråttom, nu är det bråttom".

Champagneflaskan öppnades och glasen fylldes till bredden och vi skålade för möhippan och mig. Nu får du ett sms sa de vilket stämde för telefonen pep. Exakt såhär stod det i sms:et

Packlista

Högklackat
Smink
Accessoarer, smycken
Borste
Partyväska
Underkläder
Jacka
Ett ombyte till "vardag"
Rengöring + ansiktskrämer
Tandborste, tandkräm
1 ägg
Sovlinne
Kamera
En dl okokade makaroner
handduk
Shoppingväska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar