söndag 22 juli 2012

Sömntutor

Inatt har vi sovit gott. Det var ett tag sedan. Det är ju inte direkt skönt att sova på luftmadrasser;) Nea vaknade 08.05, jag vaknade 09.15 och My vaknade 09.45. Ändå är vi trötta.

Annars har vi börjat att packa ur bilen och sortera tvätt, tvätta tvätt och sortera om kläderna i olika väskor. Var och en har en varsin så blir det lite lättare att ta fram kläder när det behövs.

Nu äter barnen lunch medan min mamma duschar. Sedan ska vi åka till min mormor som har opererats och mår sådär. Hennes cancer har spridit sig fick vi veta i veckan och nu ska doktorerna bestämma sig hur de ska gå vidare. Lilla fina mormor:(

Jag ska försöka ladda in bilder ikväll från campingen. Vi har fått bygga upp vårt tält två gånger. Ja, ni fattar ju vem som byggt fel. Det slår aldrig fel:) j Jag ska berätta för er hur detta kunde hända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar