torsdag 2 augusti 2012

Bodelssons by the sea

Jag får väl börja från början tror jag. Med bröllopet alltså.

Det var HÄR bröllopshelgen inleddes. Vi skulle bo på Bodelssons i tre nätter. De första två nätterna med Joel, Jossan, Tom, Maria och en natt även med Fredrik och Jeanette för att sedan ha en natt för oss själva som fru och man. Jag hade redan i höstas hittat denna pärla genom att söka boende på nätet och det kändes så rätt redan då. Ett genuint boende tillsammans med våra nära och kära. Det var precis så vi ville ha det. 

Huset, omgivningen, lugnet, rummen och maten var helt magiskt. Jag fick ett slags inre ro genom att bara stiga ut ur bilen och skåda det fina huset. Att sedan komma in och se vilken slående utsikt som fanns mitt framför mig trodde jag inte var möjlig. 

På fredagskvällen åt vi örtrullad viltsvinsfile, pannacotta med bär och drack gott rött vin till. Vi badade i ett utespa och vi hann även med att bada i poolen. Vi delade på en flaska champagne som jag fått av Leena, (en av ägarna). Den natten somnade jag snabbt trots att jag skulle gifta mig dagen efter. 














































2 kommentarer:

  1. Du är så himla duktig Frida och borde verkligen syssla med inredningsbilder...eller ja, foto överhuvudtaget. Inte ens de fotografer som har plåtat här tidigare har tagit bättre bilder, så sträck på dig.

    Kram från Tosteberga

    SvaraRadera