söndag 5 augusti 2012

Starta något nytt

Jag har gjort något läskigt. Jag vågar inte ens tänka på det. Men nu är bollen i rullning och inget kan stoppa den.

Ansökan om enskild firma är inskickad till Skatteverket. Ja så är det. Vad jag ska göra? Det förstår ni nog;)

Jag sålde mina första bilder till en broschyr och en hemsida häromdagen och då fanns det ingen anledning att vänta. Nu ska jag bara styra upp allt det andra. Hemsida, lite mer utrustning och marknadsföring. Men jag har ingen brådska. Mitt vanliga jobb kommer jag ha kvar och detta blir ett plus.

Nu behöver ni inte granska alla mina bilder kritiskt. För här på bloggen måste jag få visa inte så bra bilder oxå. För det är ju en blogg om min familj:)

Jag är skitnervös! Bara så att ni vet. Men vi måste våga för vi lever bara en gång, eller hur?!

8 kommentarer:

  1. ÄNTLIGEN!!!! Det är inget att oroa dig för. DU TAR FANTASTISKA BILDER och det kommer DU KOMMA LÅNGT PÅ!!! <3

    SvaraRadera
  2. Heja!! Nu blev jag ännu mer taggad jag med! puss

    SvaraRadera
  3. Kommer gå strålande det är jag helt säker på! Kör på bara! Kram Hanna

    SvaraRadera
  4. Va kul, grattis och lycka till!
    Köper gärna en tjänst av dig när du är hemma i hällevik någongång. Du tar fantastiska bilder!

    SvaraRadera
  5. Jättekul att du vågar ta steget, det kommer säkert gå kanonbra! Behöver du tips och hjälp med bokföringsprogram så är det bara att hojta till.

    kram //Emma

    SvaraRadera
  6. Tack snälla alla ni:) Pepp är det jag behöver:) KRAM KRAM

    SvaraRadera
  7. Grattis! Stort och innerligt; LYCKA TILL!!

    SvaraRadera