tisdag 16 oktober 2012

Ni får skäll

Jag antar att ni inte gillar att se foton på jobb jag har gjort. Över 300 unika läsare igår och inte en enda som yttrade sig. Då slipper jag ju jobbet att lägga upp fler bilder. Läsarna har talat.

Igår hade vi besök av Jossan och barnen. Hon hade köpt med sig latte och bulle. Det var mycket bra eftersom skåpen var tomma på gott att äta:) Hon kan den där långbenta.

Jag vet inte vad som händer idag. Det regnar ute och vi är rätt trötta. My var vaken inatt under 1,5 timme. Det skulle kissas, drickas, pratas osv. Konstigt att det är den stora som härjar på natten och att den lilla stensover. Nu vakande Nea, 08.33. Hon kan sova den damen:)

Nu kaffe i mängder. Godmorgon!

12 kommentarer:

  1. Bra där Frida! Tycker oxå att det är konstigt att ingen kommenterar när du har så många läsare. Lite lata helt enkelt. Du har en väldigt bra och rolig blogg så många läser ju.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Frida, vill säga att du tar Jättefina bilder och man är nog lite lat att skriva en kommentar. Förlåt :-) ska bli ändring på detta många kramar moster Andrea

    SvaraRadera
  3. Hej, Klart att vi vill se dina fina bilder, som tidigare inlägg lite lat att kommentera!

    SvaraRadera
  4. Förlåt, vet ju hur tråkigt det är att aldrig få kommentarer när man lägger ner en massa tid på att skriva och i ditt fall även fota. Dina bilder är fantastiska det vet du att jag tycker(försöker ju för tusan gubbar få dig att fota oss hela tiden). Ska bli bättre på att kommentera, lovar. Det är bara så mycket enklare på instagram. Det roligaste med din blogg är när du skriver, speciellt om Mattias upptåg och din ärliga syn på livet, de vackra bilderna är en fantastisk bonus. Btw, vart har Rolle tagit vägen? Han mår väl bra?
    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rolle mår bra. Han är ute och glassar med kunder heeela tiden:) ibland dyker han upp med pizza och toapapper;) glömmer skriva om det.

      Vi ska nog fota er en dag. Om inte annat ska vi ju springa nästa år:)

      Radera
  5. Man behöver alltså skälla lite på er oxå:) bra att veta! Kram å tack alla<3

    SvaraRadera
  6. Puss på dig! Imon ska vi mysa! Och shoppa:)

    SvaraRadera
  7. Självklart tar du underbara bilder o har bara inte tänkt på att "gilla" dem.....Sorry, vet ju själv hur tradigt det är att inte få några kommentarer.
    Kram Moster P.

    SvaraRadera
  8. Jag e här och jag gillar det jag ser, men det vet du ju redan! ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Vad jag lärt mig. Alla behöver lite skäll ibland:) japp, Pernilla jag har koll på dig;)

    SvaraRadera