måndag 12 november 2012

Det som var

Helgen har faktiskt varit längre. Det känns så i alla fall. Fredagen började med shopping för mig och Jossan med god lunch på Avalon med tillhörande vin. Maria var också med i några timmar innan hon var tvungen att åka för att hämta Liv på dagis. Jag köpte flera plagg som jag är så nöjd med bl.a en mörkblå manchester skjorta med vita knappar från H&M herr för endast 99 kronor. Rena fyndet. Vi tog två glas champagne på Soho innan bussen tog oss hem till Tumlehed. Hemma hos oss befann sig två män och fyra barn. Vi åt en gemensam middag och avslutade kvällen ihop. 

Lördagen spenderades hemma med avbrott för handling och ett besök hos Anna, Macke och Li. Vi bjöd in oss själva på en kaffe vilket var uppskattat. Tror jag:) 

På söndagen tog jag med mig båda barnen till gymmet för att träna. Mattias jobbade så efter gymmet var jag och barnen hemma själva och roade oss. När Mattias slutat tog han båda barnen och handlade mat inför veckan medan jag började med att städa huset. Vi slutade att städa 08.30 igår. Puh. Det var jobbigt men idag känns det rent och fint. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar