onsdag 5 december 2012

Glitterkjol till nyår?

Har ni funderat på nyårsstassen? Det är så svårt tycker jag. Sedan vill jag inte köpa något som man inte kan använda mer än en gång. Just nu finns det inga pengar till sådan lyx. Utan allt som köps måste vara användbart. Jossan köpte en glitterkjol häromdagen som verkligen är superfin. Så nu funderar jag också på att köpa en sådan. Eftersom jag har två små huliganer hemma som inte gillar att gå på stan så har jag kollat in hemsidor på nätet. Jag sparade ner bilderna och delar nu med mig till er. Den enda kjol jag har sett i verkligheten är nummer 1 på bilden och den är som sagt mycket fin. När det inte är nyår kan kjolen matchas med en collegetröja eller vanlig skjorta som gör att den går att användas till vardags också:)


1. Cubus
2. Bikbok
3. H&M
4. Topshop
5. Topshop
6.Topshop
7. Zara

6 kommentarer:

  1. Oj va många fina! Ett bra köp som man kommer ta fram år efter år. För paljetterna är ju kul nu, såhär innan jul- och nyår. Sen vill man ha vårkläder:) puss

    SvaraRadera
  2. Nr tre eller sju tycker jag är snyggast. Men alla är väldigt fin

    SvaraRadera
  3. Håller med syrran, nr 3 eller 7 tycker jag oxå är snyggast.//PS

    SvaraRadera
  4. Jag har 3:an, superfin!

    SvaraRadera
  5. Jag har med 3:an, både den svarta och den silvriga, då jag inte kunde bestämma mig...

    Men dom andra är med jättefina!!

    SvaraRadera
  6. Å alla verka ha glitterskjol. Nu måste jag köpa en:) Mattias om du läser detta så kommer det försvinna 199 kr - 20% försvinna på kontot;) hahahaha

    SvaraRadera