lördag 1 december 2012

Paket och choklad

Idag öppnades de första paketen i barnens julkalendrar. Jag hade slagit in en varsin gul badanka vilket var en succé. My undrade om hon fick öppna fler och Nea stod nedanför alla klappar och pekade på dem med stor iver. Nej, en om dagen sa jag vilket accepterades. I alla fall från den stora. Nea stod kvar och pratade en stund till. Sedan fick de öppna en varsin lucka i chokladkalendern. Vilken lycka det kommer vara varje dag nu fram till jul. Sedan är det ju toppen för jag kan ju dra in en chokladbit om det inte lyds här hemma. Så nu antar jag att My kommer vara snäll fram till julafton;)

Nu är jag och Nea hemma själva. My följde med Kitte och Bengan in till stan. Det skulle gå och fika i Haga. My ska sova över där inatt för att sedan besöka Liseberg imorgon. Hon var så glad och skuttade iväg. Jag saknar henne redan. Man är ju knäpp:) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar