tisdag 15 januari 2013

Gran Canaria

Nu längtar jag efter sommaren. Att slippa dra på tonvis av kläder för att kunna vara ute. Att bara kunna gå ut barfota och dricka sin kaffe i solen. Ja, tack. Men det är några månader dit. Istället sitter jag och funderar över vad jag ska packa ner i min resväska. Snart reser jag iväg med min mamma och syster till Gran Canaria. Det ska bli så skönt. Att bara kunna ta det lugnt en vecka utan att någon drar i mig och ropar mamma, mamma, mamma. Sedan när jag är där kommer jag längta efter barnen. För det är så man fungerar. Knäppt. I alla fall. Jag måste kolla igenom min garderob efter sommarkläder som ska packas ner. Många vita plagg lär få följa med eftersom det inte finns några små kladdiga händer som drar i kläderna ;) 

En bild på Nea från i somras. 

1 kommentar: