torsdag 17 januari 2013

Inskolningen fortsätter

Nea gillar verkligen att åka till förskolan. "Doddo" säger hon och drar fram overall och skor. Hon är överlycklig av att få åka iväg på morgonen. My tycker också att det är kul att Nea har börjat på dagis. För nu får My äta mellanmål på sitt dagis med sina kompisar. Denna vecka har My varit en mer harmonisk tjej som säger att hon inte leker själv på dagis längre. Hon har kompisar och hon tycker att det är jättekul. Åt fanders med de där 15 timmarna. Jag fattar fortfarande inte varför de bara får vara där 15 timmar. Mitt barn mår bra av att få vara med i gemenskapen. Punkt. 

Imorgon ska vi testa att sova på förskolan. Jag ska ligga bredvid Nea på en yogamatta. Jag tror inte att hon kommer att somna med mig. Hon vill ju alltid ligga själv. Spännnade:) 






4 kommentarer:

  1. Ska du ligga bredvid henne?! Hahaha... Hon kommer tycka det är skitkul:) puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, du fattar... det kommer aldrig gå:) puss

      Radera
  2. Tycker Nea är så gullig!! //Helena.T

    SvaraRadera