fredag 4 januari 2013

Lykke och Juni

Jag fick äran att fotografera Lykke och Juni så att den långbenta kunde skicka ut julkort. Vi bestämde att ta dem var för sig och på så vis kunde Jossan skicka ut två kvadratiska förstoringar så att släktingarna kunde rama in dem. Istället för att önska god jul och gott nytt år på kortet skrev hon det på kuvertet. 

Det har varit lite tyst här på bloggen. Anledningen till det är tidsbrist och även funderingar inför 2013. Kommer jag att hinna att blogga nu när jag börjar jobba? Jag har även fyra bröllop som ska fotas iår. Dessa måste planeras och efterarbetas. Just nu funderar jag på att starta en blogg ihop med mig hemsida och göra den mer inriktad på foto. Vilket innebär mindre inblick i vår familj och färre inlägg. Dock med högre kvalité och mer företagsinriktad. Jag funderar vidare. 



3 kommentarer:

  1. Jag lägger in ett veto här, NEJ du kan inte sluta blogga, tänk på mig jag måste ha nåt att läsa :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Veto från mej oxå! Du och din familj är alldeles för underhållande för att inte skrivas om!

    SvaraRadera
  3. Alltså hur söta är de ungarna?? :) Duktig fotograf med så klart! ;) Din idé låter spännande, dock kommer man sakna dina mer privata inlägg, speciellt de om Mattias, ha ha! Gör det som känns bäst helt enkelt.

    Kram kram

    SvaraRadera