onsdag 26 juni 2013

Skillnader mellan My och Nea

Ikväll har jag varit hemma själv med barnen. Mattias åkte in på AW direkt efter jobbet. Barnen har varit rätt så glada och lugna. My flippade dock ur några gånger och var arg på mig. Jag är dum så fort hon inte får som hon vill. Det är det nya nu. Nea hänger bara med som vanligt och har inte börjat få samma temperament som My. Än. För det vet man inte. Men det som är positivt än så länge är att hon förstår vad som är mitt och ditt. Om jag säger att en sak är mammas eller Mys så släpper hon den och tar något annat. Utan att protestera?! I den åldern var My arg och grät lääääänge om hon inte fick allt. Hon skulle minsann inte låna ut något. Varken sina egna eller andras saker. En annan stor skillnad är att när Nea slår sig så gråter hon 3 minuter och då rinner det blod. När My slår sig så gråter hon 1 timme. Då kan det vara att hon fick ett blåmärke någonstans. Det är så konstigt att det kan bli sådan skillnad mellan dem. Vi gör ju inget annorlunda nu?! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar