onsdag 20 november 2013

New York here we come!

Så. Imorgon åker vi till New York. Mattias, Jag, Fredrik, Rolle och Helen. Barnen är hemma med Kitte och Bengan. Vilka svärföräldrar jag har. Antagligen de bästa. Faktiskt. En bjuder på resa och en tar ledigt för att ta hand om barnen. 

Som vanligt känns det olustigt att lämna barnen. När vi är hemma i vardagen önskar jag att vi skulle få åka iväg utan barnen. Tänk vad skönt säger jag till Mattias. -Att åka iväg helt själva. Nu ska vi det och jag saknar dem redan trots att det bara är 10 minuter sedan jag pussade och kramade dem. Man är knäpp. 

Men imorgon kl 07.30 sitter vi på Landvetter och då ska jag njuta. Njuta av ledigheten och njuta av att slippa ta ansvar. 

Följ mig på Instagram (Fridaiveskar) om ni är nyfikna på vad vi pysslar med i New York.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar